perjantai 25. joulukuuta 2009

Joulu!!!



Hmm..pitäiskö sanoa että eilen oli joulu kun kello näyttää jo 1:09:D heh..aamu oli ihan hirveetä sähläystä, lupasin ittelleni että aamulla vielä meen ostelemaan joululahjoja..no mutta enhän mä tietenkään menny ku heräsin vasta klo 11. piti käydä vielä suihkussaki. no mutta piparkakut tehtiin loppuun ja joulupöytä katettiin ja ruuat valmistettiin loppuun. Mummi, mummin sisko(meille ku kolmas mummi) ja systeri koirinee tuli meille. Juteltiin siinä sitten jonkun aikaa ku iskä oli joulupukkina ympäri helsinkiä ja espoota(tuttavilla, ihan ilmaseks). Käytiin vielä enne ruokaa siskon kanssa hiettämässä koirat ulos. Ulkona oli ihan älyttömän liukasta mutta samalla niin ihanan joulusta! Ah ja kaikki ruoka ruokapöydäs..huh oon kyllä niin täynnä, ei tarvis vähään aikaa syödä.Koirat päivysti koko ruoka-ajan pöydän alla että jos jotain sattuis tippumaan.
Tiramisun jälkee oliki jo joululahjojen vuoro, mentiin ikä järjestyksessä..ja siis tietenki joulupukki ne lahjat jako, koirat hääräämäs siinä ympärillä yrittäen avata niitä paketteja:D ite sain lahjaks, 2 lahjakorttia, vähän rahaa, ihonhoito pakkauksen, filippa k:n villatakin ja ihanan kimallerasvan. Tyytyväinen oon, ei mitään turhaan vaan kaikki oli tarpeellista mulle.
Ihanaa kun kuusessa on valot ja muutenki ympäri kämppää paljon kynttilöitä, mä rakastan kynttilöitä!
Ihana joulupäivä mutta onneks seuraavan kerran se on vasta vuoden päästä.Huomenna porvooseen tädin luokse näkemään sukulaisii, porvoo onki ihana joulu ja kesä kaupunki, nii innolla odotan jo huomista!!
unia<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti