maanantai 28. joulukuuta 2009

Date


kuvia kesältä



Olin eilen treffeillä herra x:n kanssa. Ollaan tapailtu jo jonkun aikaa ja eilen sit heräsin todellisuuteen!

Oon ollu ihan ihastunu tähän kyseiseen jätkään, tavattiin mun kaverin kautta joku pari viikkoo sitte. Se kysy jo sillon mun kaverilta että millon vois pyytää mua treffeille, ja mun kaveri vastas siihen et se kattoo miten herra x kohtelee mua. No nähtiin seuraavan iltan baarissa, tanssittii koko ilta kahestaa, ja mulla oli älyttömän hauskaa. Herra x herrasmiehenä saatto mut bussipysäkillekki ja ootti et pääsin bussiin. Se teki muhun suunnattoman vaikutuksen!Noh olihan tää herra x puoliks ranskalainen.

Nähtiin sit vielä senki jälkee n. kolme kertaa, ja mun ihastus vaan syväni, oli ihanaa ku oli joku joka pussaili, piti kädestä ja muutenki anto läheisyyttä.

Mä törmäsin herra x:n tosi monta kertaa kaupungilla, siis ei oltu suunniteltu et nähdään mä vaan aina törmäsin siihen, musta se ei enää ollu normaalii koska ennen mä en ees ollu nähny sitä missään. Tulin kampaajalta (sanoin viel kaverille että haluun törmätä herra x:n kampaajan jälkee), törmäsin siihe, tulin koulusta, törmäsin siihen, kävelin kaupungilla, törmäsin siihen, kun mä luin koulussa lehtee nii jopa sillon sen kuva pomppas esille siinä lehdessä. Siis MITÄ?!?!no mä aloin jo kuvittelee et tän on pakko olla kohtalo..haha.

Mutta eilen ku nähtii, mentii leffaan illalla, mä tajusin kaiken. Ensinnäki tää herra x ei availlu ovia, hyvä ettei ne menny suoraan mun nenän edestä kiinni,se meni ensimmäisenä sisään eikä pidelly ovea auki, siis eiks miehille opeteta että naisille avataan ovi, se on niin vauvasta asti opetettu sääntö:D!Toiseks mulla oli korot jalassa ja se vaan kiitää mun ohi, kävelee edellä, siis mitäh!!olis voinu tarjota auttavaa kättä, nimittäin kadulla oli aika liukasta ja koroilla ei pääse niin nopeesti!Missä perus käytöstavat! Mä olin tietenki tosi yllättyny koska sillo ensimmäisen iltana herra x oli tosi kohtelias.
Mut sit mä tajusin miks olin ollu niin sokee, mä oon kaivannu läheisyyttä! se tän kaiken syy oli, ja nyt ku olin saanu sitä mä luulin että olin ihastunu herra x:n vaikka olin ihastunu läheisyytee mitä sain!Mä olin nii onnelline ku tajusin ton, koska noh oli tullu itkettyykki herra x:n takia.Mut eilen treffien jälkee mua vaan nauratti, oli pakko heti soittaa mun kverille koska nii usein valitin herra x:stä sille.Onneks mä nyt tajusin tän kaiken, onha se nyt hyvä olla ku joku pussailee, pitää kädestä, koskettelee hiuksii ja lanteita, mutta jos ei availe ovia ja oo herrasmies nii hey dream on!
Elämä jatkuu....tällä kertaa herrasmiehen etsinnässä:P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti