tiistai 11. elokuuta 2009

first time!






Eilen oli aivan mahtava kesäpäivä ja vietinki sen melkeen kokonaan ulkona!
Aamulla kampaajalle (edellis iltana olin bilettämässä) kymmeneks, mulla on vakkari kampaaja johon oon enemmän ku tyytyväinen. Kampaajan jälkeen menin kiertelee kaupoissa koska mulla oli palkka päivä!!kotiin vein, hm sotrsit,valkonen hattu ja letti panta. Oon tosi tyytyväinen varsinki sortseihi, ne vähän roikkuu pepusta mikä tekee vaikutelman ettäpoikaystävän housut:D Ostin myös KAMERAN, canon ixus 100 IS. Oon pitkään jo halunnu kameraa mutta koska rahaa ei oo ollu nii ei sitä oo sitten tullu ostettuu. Nyt oon sitte innostunu kuvaamisesta ja kamerasta on tullu mun uus kulta.
Niinpä ku tulin kotii (kävin kaupan kautta hakemassa vesimeloonia) söin ja lähin pihalle ottaa kuvia, pikkusisko kavereittenkaa oli sopivasti pihalla niin oteltiin sitte kuvia ku keinuttii. Ulkona oli tosi lämmin eikä siel sitte jaksanu kauheen kauaa olla kello oliki jo aika paljon siin vaihees ku kotii tultiin. Ja huippumalli haussa kruunas viel päivän!Vielä en oo lempparia löytäny, mut inhokit joo!! En vaan ymmärrä miten jotkut voi olla niin ärsyttviä:D






Tykkään kattoo tosi paljon kaikkia reality sarjoja, the hills, the city(omat suosikit!) ANTM yms.
Lauren Conrad, Whitney Port on mun tyyli ikoneja!!mä vaan niin rakastan näiden kahen tyylejä,toivottavasti omaki tuelvaisuus on yhtä valosa ku laurenin ja whitneyn!
Nyt alan ettimään työssäoppimis paikkaa, pitäis olla ompelimo.
ylhäällä siis kuvia, uusista sortseista ja ihanasta ilmasta!
nyt Ziao<2










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti